Úvod > Ekonomický software, informační systém a účetní program

Ekonomický systém na míru Vaší firmě

Účetní program a informační systém s pohodlnou obsluhou

Potřebujete rychlý, jednoduchý a spolehlivý ekonomický software se skladovou evidencí, fakturací a účetnictvím? Amikon.CZ jako už jeden z mála spoléhá na ověřené prostředí DOS programů - v informačním systému tak můžete pracovat rychlostí blesku.

Co Vám účetní a ekonomický software poskytne

  • mzdová agenda
  • skladová evidence
  • fakturace a zakázky
  • jednoduché i podvojné účetnictví

Evidujte až 999 provozů, neomezený počet produktů a 99 druhů zboží a služeb. Součástí jsou moduly výroba, výkup, pultový prodej, evidence majetku, ekonom nebo intrastat. Samozřejmostí je zálohování a archivace, takže ztráty dat se nemusíte bát.

Získejte šikovný ekonomický software, který je vhodný pro menší a střední firmy nebo podniky, ale i živnostníky.

Proč zákazníci volí program Amikon

Práce v informačním a skladovém systému musí být efektivní. Proto se držíme osvědčeného DOS prostředí a jednoduchého ovládání. Program ale bez problému funguje na Windows systémech, generuje pro ně tiskové výstupy a umožňuje síťový provoz.

Konečně příjemná a rychlá práce

Ovládání přes klávesnici je rychlé, neruší Vás spousta nabídek, nemusíte stále někam klikat, zavírat a otevírat okna nebo mezi nimi přepínat. A nepoužívané položky jednoduše skryjete. Konečně může být práce v ekonomickém firemním systému příjemná.

Osvědčené prostředí pro rychlou práci

Jaké výhody Vám systém přináší

  • Nízké nároky na Hardware
  • Možnost provozu síťové verze
  • Podpora čteček čárových kódů
  • Tiskové výstupy pro DOS i Windows
  • Napojení na banku a EDI komunikaci
  • Jednoduché, rychlé a příjemné ovládání
  • Pravidelná aktualizace dle platné legislativy
  • Jednoduché i podvojné účetnictví + kombinace

3 účetní vlastnosti, které Vám ušetří čas i práci

  1. 1 Jednou měsíčně se data přenášejí automaticky do účetnictví a to položkově dle provozů, středisek a zakázek.
  2. 2 Do saldokonta můžete přenášet faktury průběžně - dávkově dle aktuálního období, nebo jednotlivě po vystavení dokladu.
  3. 3 Fakturovat můžete, i když není zásoba na skladě. Zboží se automaticky odečte při zadání příjemky.

Cena za nasazení ekonomického software

Kontaktujte nás, abychom mohli vypracovat cenovou nabídku na míru Vašim potřebám a firemním procesům.

Na čem systém běží

Program je nenáročný na hardware. Postačí procesor Celeron 666 Mhz, 1 GB RAM paměti, pevný disk 40 GB, paralelní port a operační systém MS DOS. Bez problémů funguje na Windows98, Windows XP, Windows Vista a Windows 7.

Software lze provozovat i v síťové verzi, kdy je třeba dokoupit RUNTIME UFAND. Systém je vytvořen v DOS prostředí a relační databázi PC FAND.

Nevyhazujte peníze za nevhodný systém

Každý měsíc k nám přijde zákazník s požadavkem na konkrétní systém, který ho zaujal u jiné firmy. V 80 % zjistíme, že toto řešení budou vyhozené peníze, protože:

  • nelze použít pro konkrétní potřeby zákazníka,
  • ovládání programu je pro uživatele neefektivní a frustrující,
  • nasazení a úpravy vyjdou dráž než výběr jiného systému,
  • nebo se cenová politika systému zákazníkovi nevyplatí.

Jak poznat, jestli je pro Vás systém vhodný

Za 20 let tvorby a nasazování ekonomického systému u firemních zákazníků po celé ČR jsme vytvořili ověřená řešení, která:

  1. 1 fungují,
  2. 2 finančně se vyplatí,
  3. 3 klient je s nimi spokojený.

Nasazením účetního a skladového software naše práce nekončí a dlouhodobě se staráme o bezproblémový chod firemní ekonomiky, fungující hardware a účetnictví zákazníků.

Úpravy na míru

Dle Vašich přání a požadavků pro Vás naprogramujeme další moduly nebo informační systém upravíme na míru Vašim potřebám.

Co byste měli udělat před výběrem systému

Pro bližší seznámení se skladovým a účetním programem si prohlédněte základní manuál systému. Nebo nás rovnou kontaktujte a nechte si systém předvést. Zdarma získáte konzultaci, jestli se hodí pro Vaše potřeby, nebo Vám navrhneme optimálnější řešení.


Zákaznická podpora

Volejte v pracovní dny mezi 8 - 16 hod nebo kdykoli v případě havárie:

569 333 270

Informační systém Helios Orange

Amikon.CZ je partnerem informačního systému Helios pro Implementaci a podporu zákazníků v kraji Vysočina. Staráme se o servis i nasazení software na míru Vašim potřebám. Více informací »

Aktuálně pro firemní ekonomiku